tisdag, april 17, 2012

Kär




Han är för underbar, min kille. Tänk att det finns en sådan som han, som kan få mig att ge mig ut i flera timmar i slaskig snöstorm, som kan få mig att städa hans rum varje dag, utan att gnälla. Han har verkligen förgyllt mitt liv. Jag kan inte minnas hur det var innan honom.
............


Måste fortsätta det här inlägget sen jag tittat på den bedrövligt fula utrustning vi hade förra gången vi var på fjället. Jag hade en lånad sadel som var hemskt obekväm och vi hade skor på fötterna, något som jag aldrig kommer att utsätta honom för igen. Jag kan inte förstå att hästfolk fortsätter att envisas med att fastspikade järnskor är det enda tänkbara.

I år kommer vi att ha allt matchat; sadelväskor, sadel och dojjor:

3 kommentarer:

Unga fröken Karlsson sa...

Vilken himla mysig bild, den översta. :)

Emma R sa...

Håller med ovanstående, man blir riktigt sugen på hela konceptet! Vacker häst, vacker natur och vacker sadel... :)

Katja Kristoferson sa...

Tack tjejer! Jag hoppas verkligen att det blir en tur i sommar!