måndag, mars 22, 2010

Propert

bild från hm.se

Jag begav mig ut på stan för att jaga en svart kavaj, och som vanligt är jag minst ett år sen med att haka på en trend. Jag trodde att jag ville ha en längre rak kavaj, som skulle se ut som att jag lånat den av någon manlig bekant, men fastnade i stället för en kort variant. Det känns lite rockigare och jag känner mig lite rockig just nu. Dessutom konstaterade jag att när man är så kort i rocken som jag, blir det väldigt mycket tyg och väldigt lite människa. Jag har plockat fram ett par gamla stuprörsjeans, som jag inte velat kränga på mig på ett tag och tillsammans med en stor t-shirt blir det tjusigt. Lite propert men ändå lite slarvigt.

2 kommentarer:

oumberligating sa...

Godmorgon! Undrar inte om jag skrivit hos dig tidigare, minnet börjar svika?
Ja i vilket fall som helst så har vi tre gemensamma nämnare, så jag gör ett försök att "skapa lite nya kontakter"! (ler)
Du gillar Rana, enkelt, det gör vi alla, ett enkelt litet modeinlägg som detta med din fina kavaj, gjorde även jag om ett par röda skor, par scrolla på min blogg om du orkar och den tredje gemensamma nämnaren är hästarna!
Titta in på bilderna i min blogg, längtan till Stockholm kommer då att bli grym. Fast när du beskriver vandring längs Årstaviken så funder jag på om du verkligen någon gång kom ut hit till Haninge där jag bor och vandrade i Tyresta Nationalpark, jag har vandrat där själv nu i vinter minst 10 gånger och inte mött en människa, inga spår i snön heller upp i sjösystemet!
Som sagt gör vad du vill med dessa rader!
Ha en fin dag!
Kram ifrån Peter Olofsson...hm...kallas numera Ulv Röde, ja jag vet, det låter lite knasigt, men allt har sina förklaringar, men som hästtjej så oraoar inte sådana detaljer dig? (ler)

oumberligating sa...

Farligt det här med att börja titta in på andras bloggar, röd kamera ser jag, kanske fjärde gemensamma nämnaren
titta in på:

http://oumberligating.blogspot.com/2010/02/har-ar-hon.html

Kram ifrån Ulv Röde! (Kanske mitt mellannamn Röde har sina orsaker någonstans?)