fredag, april 02, 2010

Stackars stackars mig

Jag komponerade just det gnälligaste inlägget i världshistorien men det slog mig att det är inte speciellt synd om mig. Jag ligger sjuk i påskhelgen, det är ju för bedrövligt, men ensam det är jag verkligen inte. Jag har fått minst tre inbjudningar till vänner och bekanta så det är verkligen inte synd om mig. Jag tror att största anledningen till att jag sitter här och tycker synd om mig själv, är över en inbjudan som inte kom. Men tänk om den gjort det, och jag varit tvungen att tacka nej för att jag är sjuk. Då tror jag att jag haft ännu mer storhelgsångest.
Så jag kryper ner i soffan, tittar på "How I met your mother" (2000-talets svar på "Vänner" och lika förtjusande) och äter lite påskgodis. Vintern är inte över än! Och dejtingsäsongen har bara börjat!

gladpåskkram



2 kommentarer:

Melanie sa...

krya på dig och hoppas din påskhelg blir bra ändå. Lite påskgodis och mys i soffan botar ju det mesta;-)

Anonym sa...

Krya på sig!

Man får tycka synd om sig själv ibland.

Och glad påsk!