torsdag, maj 14, 2009

Stolt

Jag sitter och läser igenom gamla blogginlägg och jag tycker att jag har en rätt så fin blogg. Jag måste dock skärpa till mig, för den var mycket bättre från början. Att gå tillbaka och läsa är både på gott och ont, hittar till exempel det här inlägget. Jag erkänner att jag inte ens vet var prylen befinner sig i dagsläget. Jag har inte använt den en enda gång. Glad blir jag när jag läser det här, lite skoj händer det, även om det inte alltid känns så. Det är skönt att se att jag inte alltid faller för shoppingfrestelsen, den här kjolen fick hänga kvar. Det gör verkligen inte ont att bli påmind om sådana här vackra dagar eller underbara middagar.
Jag lovar att jag ska skärpa till mig!

5 kommentarer:

Brunkullan sa...

Ja alla får vi ju svackor i vårt bloggande. Jag börjar så smått tina upp nu, och kameran är tillbaka, så tids nog är jag på topp igen..hehe..:)
Och visst är det kul att kika tillbaka i tiden via bloggen!!

Susanne

Anonym sa...

När jag läser mina gamla inlägg så tycker jag också att de var bättre än det jag skriver än. Kanske för att det är så roligt att se tillbaka och minnas?

Katja Kristoferson sa...

Tjejer: Ja, det kanske är så att det är fint att minnas. Men jag vet att jag skrev med större engagemang tidigare. Nu är jag slöare med text, men kanske desto bättre med bild.

melanie sa...

jag tycker också att du har en fin blogg:) men det är ju sådär, ibland är man mindre aktiv än vad man brukar. Men det får ju vara så, det ska ju kännas roligt och inget "måste". Att gå tillbaka och kika är hur kul som helst, man glömmer ju saker så fort:)

Linn sa...

Kul att följa dig tycker jag och vad du hittar på för tokigheter. Som inpuls köp. hahaha Du är värre än mig på de!!!