tisdag, december 02, 2008

UTMANING!

bild lånad från STF.se

Det här är en utmaning till alla grymma tjejer därute. Jag skulle ju ha gjort min nybörjartur till fots i Jämtlandsfjällen i höstas, men som bekant blev det lite mer avancerat än så. Nu tänker jag istället göra min första vintertur i Jämtland och utmanar er att hänga på! Turen kommer att gå av stapeln i början eller mitten av mars och jag tänker bo på fjällstationerna. Antingen går vi Jämtlandstriangeln som går mellan fjällstationerna Storulvån, Sylarna, Blåhammaren och tillbaka till Storulvån, eller så tar vi en spännande tur mellan Storulvån och Sylarna, stannar en extra natt på Sylarnas fjällstation och skidar till Syltoppen.
Anmäl er hos mig och häng med på grymmaste tjejäventyret i vinter!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh jag vill verkligen följa med!! vad underbar det låter! johan har fått mig sugen på det där, han fjällvandrar varje år och älskar det:)

Ja ursch, hagarna är hemska just nu. bara gegga överallt och hästarna ser förskräckliga ut på benen:( bläää!!! det snöar här idag dock, men det är ju inte så kallt så det försvinner väl snart..

absolut ska jag lägga ut lite bilder:)

ha en superbra dag! kram!

Petra sa...

Hörrudu - jag är på som fan!! Kram

CC sa...

Jaaaaaag viiiiil såååå jäääävla gärrrna!!!

Helena Karlsson sa...

Räkna med mig och grönsakssoppan. Kram