måndag, november 10, 2008

Jag är så stolt

Men inte över mig själv utan över Totte. Idag har veterinären varit hos oss och gett honom inte mindre än två sprutor. Jag är skräckslagen för stick och var rädd att jag skulle göra honom orolig men han var hur cool som helst. Han sa inte ett pip. Jag grät dock en skvätt och han fick en stor hink med godis. Det var kanske jag som skulle fått det.
Jag är inte överförtjust över inledningen på veckan, i morgon ska jag till tandläkaren. Jag är dock glad att jag träffat en kvinna som tar min skräck på allvar, så när jag kommer i morgon, får jag börja med att ta en dos lugnande. När jag är klar vill hon att någon kommer och följer mig hem. Jag var inte säker på vem jag skulle fråga, så tillslut blev det E. Jag undrar vem som är er människa? Vem tar ni med er på läskiga saker?

Inga kommentarer: