tisdag, augusti 19, 2008

Stockholm

Mat är ju min passion och mitt levebröd, men jag har även en härlig sidekick och det är att göra artistporträtt. Har lärt känna en liten krets av människor som arbetar med musik och teater och blir ibland tillfrågad att plåta för ett skivomslag eller till en hemsida. Den här gången plåtade jag Beata Harrysson och Nils Harning till en uppsättning som jag inte vet vad den kommer att heta.

Åkte tåget ner till Stockholm på lördag morgon och på kvällen var jag på kräftskiva tillsammans med mitt härliga tjejgäng. Jag saknar dem, ibland saknar jag dem så att det nästan är outhärdligt.

Nu har jag avklarat min första pendling till Stockholm och det känns bra. Jag gillar att åka tåg, jag gillar verkligen att åka tåg. Det är en av de få gånger som jag kan slappna av på riktigt.

Inga kommentarer: