söndag, juni 10, 2012

Impad


Det är så sällan som jag tappar och har sönder saker, jag kan nog räkna på ena handens fingrar vad jag slagit sönder genom åren. Men igår, precis när jag tackat nej till att "få" en ny telefon för jag vill inte införskaffa en bara för att jag kan, tappar jag min (som jag har hört av andra) oerhört känsliga iphone från en fransk balkong på tredje våningen (mycket högt i tak så det var mer som fyra vanliga våningar), den studsade på en trätrapp och sen på asfalten.
Jaha, tänkte jag, det var godnatt med den, masar mig ner alla trappor och plockar upp telefonen. Den har fått sig en ordentlig törn och gått isär, men allt är helt! Och den funkar! Jag vet knappt vad jag ska säga. Tack, någon!

Men på måndag ska jag ringa Tele2 och fråga om jag kan få ändra min nyteckning av abonnemanget.

Inga kommentarer: