måndag, april 23, 2012

Min första klädbytardag


Igår anordnade Naturskyddsföreningen i Östersund klädbytardag på biblioteket. Det var inte första gången men jag har lyckats missa de tidigare. Det var riktigt mycket folk som hade lämnat in massor av kläder. Man lämnade in max tio plagg, skor eller accessoarer och fick byta till sig max tio saker. Det som inte gick åt under dagen lämnas till välgörenhet.

Det här är inte bara ett bra sätt att byta till sig en ny vårgarderob, utan även ett bra sätt för Naturskyddsföreningen att tala om att de finns. Jag hoppas att de lyckades värva många nya medlemmar!

Själv fyndade jag bland annat en härlig klänning, så kom igen våren, jag är redo!

3 kommentarer:

Anna sa...

Vilken snygg klänning! :)

Samira sa...

Men hjälp vilken härlig klänning!
Och vad kul med klädbytardag! Bra initiativ.

Sv - säger bara en sak: mer opastöriserad mjölk till folket!

Queen of Kammebornia sa...

Vilken härlig klänning! :)