lördag, september 19, 2009

Äntligen hemma


Det är skönt att komma hem efter nära två veckors rännande. Ännu skönare är det att få se att mitt kök börjar att arta sig. Hantverkarna har fått upp kaklet medan jag varit borta och det ser fantastiskt ut. Jag är glad att jag väntade ett tag för jag hade ju idéer om att lägga in trägolv och sätta fasat kakel, jag var inne på en mer lantlig stil. Under sommaren har jag ändrat mig och jag är helnöjd med industrilooken. Nu fattas bara hyllorna och golvet, som jag inte riktigt har beslutat mig för vilken färg det ska bli. Sen ska ni få se bilder på hela resultatet.

4 kommentarer:

Brunkullan sa...

Industrilook är king!
Och den går att kombinera med både moderna och lantliga ting, så du valde rätt:)

Susanne

Anonym sa...

Jättesnyggt! Bra val av dig :-)

Anonym sa...

Snyggt! Det är smart att bo in sig först innan man börjar renovera.

Linnea sa...

Love it. jag ska inreda mitt framtida, stora kök som ett slakthus. En riktig jävla industrilokal ska det kännas som. Putsade betonggolv, kakel ända upp till taket, stålfritt och fria ytor. Det där lullullet fixar man ju lätt sen ändå om det verkligen kniper.