fredag, augusti 14, 2009

Kvalitet

Jag vågar knappt berätta för folk i branschen att jag sitter och jobbar med en PowerBook som är över fem år gammal. Men den bara går och går och går. Senaste tiden har Photoshop vägrat att starta och den har hängt sig åtskilliga gånger, så jag gjorde slag i saken och beställde en ny MacBookPro. En normal konsument hade slitit den ur förpackningen och grejat och donat och installerat med en gång. Jag har knappt tagit den ur förpackningen, och gammelMacen funkar utomordentligt, den har inte hängt sig en gång sen rivalen kom. Så för tillfället har jag den nya som surf- och lekdator. Men schhh, säg inget till någon!

2 kommentarer:

Matt sa...

Fin den var.
Någon gång kanske man själv går över till mac.

Petra sa...

Haha :) Har ni kommit igång nu då? Och vad säger rivalen om det...