tisdag, augusti 18, 2009

I väntan på bättre väder

Viking Fox - Snygg stövel med justerbart skaft
Regnet öser ner. Jag skulle ut och paddla på morgonen. Premiärtur. Istället får jag packa mig iväg till Totte och försöka torka honom lite.
Jag klickar hem de här snygga gummistövlarna från NiceWork, eftersom mina nuvarande läcker in vatten, och väntar på hösten.
Jag konstaterar återigen att somrarna häruppe inte är mycket att hänga i julgranen, men höstarna! Tittar här och minns förra året, september var en ljuvlig månad och sen kom vintern som är det bästa som finns. Sommar kan det få vara någon annanstans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Trevlig blogg!
Var uppe i Östersund (min man kommer därifrån) mitten på juli. Vi prickade naturligtvis veckan som var 10 grader "varmt" och regn. Jippi (not!).

Katja Kristoferson sa...

Verkar som att hela sommaren har varit så ... så var inte ledsen över det =)

Men nu kommer hösten, då brukar det ju vara fint, jag hoppas på det iallafall..