fredag, februari 20, 2009

Önskelista

Jag fyller en massa år på måndag och här är min önskelista för dem de kan beröra:

1: Ny vinterjacka
Jag har haft min vinterjacka i alldeles för många år, den är inte fräsch längre och nu önskar jag mig en Fjällräven Eskimo. Den är jättedyr, men jag har hittat ett okej pris och jag lovar att jag inte ska köpa en ny vinterjacka på tio år. Jag ringde just till Fjällräven för att kontrollera vad de har för dunleverantörer och de säger att de tar sitt dun från matindustrin vilket ska garantera att inga fåglar har lidit under plockningen. De meddelar även att deras pälsar inte kommer från djur uppfödda enbart för detta ändamål. På deras hemsida kan man läsa mer om detta.

2: Plattång
3: Snölås/damasker
4: Lätt enliterstermos
5: Ögonfransfärgning

Inga kommentarer: