lördag, november 22, 2008

Lördag

Vi har underbart vinterväder, ikväll ska det snöa och i morgon står det sol och sju minusgrader på väderleksrapporten. Jag älskar vintern. Har ni hört den förut? Får se om jag älskar den lika mycket när den varat i sju månader.

Jag vill ju skryta om mina och Tottes framgångar, genom blod svett och tårar, eller i alla fall blåmärken och onda fötter, men jag hinner inte i kväll heller. Jag ska på middag på Annersia. Har köpt ett ekologiskt rödvin som ska blir spännande att prova.

2 kommentarer:

RANA sa...

Totte, Totte, vem är Totte egentligen? :-)

Du, jag råkade hoppa in på din hemsida också. WOW vilka bilder. Mig vara mycket imponerad.

Kram, Rana

Anonym sa...

åh vad härligt det låter!!! jag är precis som du, älskar vintern. strålande sol och minusgrader, då kan det inte bli bättre!

Mmm, ekologiskt rödvin är jättegott:) hoppas kvällen var trevligt minsann!