söndag, november 16, 2008

Kass fotograf


Jag glömmer att plåta när jag är i stallet. Jag är så uppslukad av mitt lilla prinsmonster och hans förehavanden att jag helt glömmer att föreviga hans framfart.
Idag har vi blivit korade till Stallets Bohemer. Motiveringen lyder:

1: Vi använder inte täcke, utan vinterpäls

2: Vi går barfota (finns ju alltid ridhus om det är blankis)
3: Vi sparar våra dreads (Totte är coolaste ski bum/surfhästen i stallet)

4: Vi praktiserar mjukisinlärning-NH-ledarskap-talamedhästar-kalla det vad du vill

5: Vi plockar av så mycket som möjligt och tränar i bara mässingen och vi bygger hinderbanor i stallet

Både jag och Totte är överförtjusta i utmärkelsen och ni får se en bild i repris.

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Totte låter som en riktig myshäst:) Och dösnygg på bilden är han också!!

Susanne

Anonym sa...

hahaha, då säger jag grattis:-) vi använder inte heller täcke här, vinterpälsen funkar hur bra som helst. än så länge i alla fall, hihi. superfint kort på han!