onsdag, november 26, 2008

Jipi!


Prognos torsdag morgon!

5 kommentarer:

Brunkullan sa...

Hihi..oj! I rena farten hade jag sparat ner ditt beställnings mail bland de mail som tillhör min tävling;)
De flesta mail jag får nu är ju tävlingsbidrag!

Men såklart kan du få beställa små änglar! Ska kika bara så jag har 3 stycken vita kvar!
Hör av mig imorgon om det:)

Kram Susanne

Petra sa...

Lovely! Här är det vita tyvärr på väg bort, men något annat hade i och för sig förvånat mig massor... Kramis

Anonym sa...

Och nu regnar det. Jag fastnade med bilen utanför Gamla teatern. Så himla halt. Minusgrader är att föredra!

Anonym sa...

Jag har kikat på din hemsida. Vad duktig du är!! Så där bra vill jag också kunna fota.

Anonym sa...

Gullig stavning av »jipi«, hihi... Härligt att se att du har fokus (och gläds av snön alltså) Synd bara att det DIREKT skall bli för varmt, så att man halkar ihjäl sig och det vita guldet tynar bort, snyft. Jaja, det kommer väl. / E