torsdag, oktober 16, 2008

Stockholmskväll


Jag älskar att komma först till ett ställe, att sätta mig ensam i baren, beställa ett glas vin och bara sitta tyst en stund.
Träffade "gänget" på AG 925, som är ett av mina favoritställen i Stockholm, speciellt nu när hypen lagt sig och det är normalt mycket folk där.
I Östersund verkar det som att man inte ses på lokal, en vanlig vardagkväll. Det kommer jag verkligen att sakna. Dessutom har jag inte hittat ett ställe som jag känner att jag vill hänga på däruppe.

Östersund-Stockholm 1-3

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller helt med! Är det något man skulle sakna så är det väl alla bra barer och restauranger. Men du kommer ju hit ganska ofta!

Var på AG första gången förra helgen. Hade inte fattat att det låg så nära mig. Det var toppen! Träffade ett par göteborgare som vi snackade med halva kvällen.