tisdag, oktober 14, 2008

Inte så härliga hösten


Solen strålade på förmiddagen, då jag var inne och städade. Vimpeln utanför fönstret rörde sig endast lite svagt. Jag fuskstädadade rejält och begav mig till Annersia för att paddla en sväng innan jag satte igång med jobbandet. Jag hann inte längre än till Frösöbron (cirka två minuters bilfärd för er som aldrig varit i Östersund) innan regnet öste ner över mig. Det oberäkneliga fjällvädret slog och det är bara att vänja sig. Jag åkte och shoppade lite hästprylar istället, en ryktlåda och lite reflexer. Ni kan inte ana vad mycket saker man behöver till hästen.
Nu har jag suttit och stirrat in i skärmen alldeles för länge, och jag har även hunnit göra lite nya portfoliobilder. Ni får ett litet smakprov som en påminnelse om en svunnen årstid . Mia Troberg Elonq på Tasteline har stylat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mums, så läckra bären ser ut!