lördag, december 27, 2008

Tussig

Jag är soffliggande idag och det är riktigt tråkigt eftersom jag måste ställa in en middag som förmodligen hade blivit årets trevligaste. Jag är bjuden Peter och Kersti, som har Kaxås Vedugnsbageri, så just nu är jag mycket besviken på mitt immunförsvar.
Nu ligger jag och plöjer första säsongen av The OC och jag hade glömt bort hur bra jag tyckte att den var. Jag älskar karaktärerna i serien; Seth Cohen som får fortsätta vara nördig genom alla säsonger och ändå får drömtjejen; Summer Roberts. Hennes karaktär är helt underbar, efter några avsnitt skall tilläggas.

5 kommentarer:

Petra Månström sa...

Nämen gulle!!!! Krya på dig fort som 17 så jag får klämma lagg ensam i backen!! KRAMAR

Annica sa...

Nej vad trist! Jag lovar att jag inte försökt smitta dig via bloggen.

Jag är också svag för OC. Vet inte varför egentligen då jag är rätt kräsen med tv och film. Men som du skriver. Karaktärerna känns äkta.

Sen tycker jag att både Seth och Ryan är rätt läckra!

Krya på sig nu! Kram A

Anders sa...

Krya på dig. Jag är med förkyld...tråkigt värre. Här en annorlunda artikel:
http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_2248893.svd

Kanske tips när du pratar med Totte?
;)

melanie sa...

jag var helt fast i OC när det gick, har också alla säsonger. Men jag tyckte det spårade ur i 3e säsongen. kändes som att dom inte visste vad det skulle handla om egentligen och bara slängde ihop en massa intriger. Men seth är alltid lika charmig och söt;)

melanie sa...

å just ja, krya på dig!! kram:)